tirsdag 6. januar 2009

Shoppingtur

Har vært på shopping både i går og i dag. Superundertøy, sokker, tunikaer, jakke, samt diverse småting til meg selv og til ungene. Hadde lovet stefaren min at jeg skulle strikke et nytt drop stitch skjerf til han (drop stitch fabel som jeg kalte det) fordi det han fikk til jul tok moren min med unnskyldningen "det er for kort for en mann så jeg tar det".
Så i går og i dag lot jeg garnslanking være i glemmeboka og kjøpte 2 nøster fabel til stefar, 4 nøster mandarin (til kluter) og 2 nøster billig raggegarn. Det hører med til historien jeg var nødt å skaffe meg 4.5 Addi Lace pinner og det fant jeg på nett fra Sverige i dag. Så da kjøpte jeg likegreit 4 nøster Kauni Lace (aldri hørt om før) og ett mønsterhefte. *kremt*


MEN jeg var jo da så flink i dag at jeg gikk forbi både brodeributikk og garnbutikk, og fant ut jeg måtte belønne meg selv litt. Har siklet på Camebak drikkeflaske i lang tid (Vriompus som viste meg den i sin tid) og da jeg datt over den på tilbud til 179,- måtte jeg bare ha. Den er min og bare min!!

Lekker ikkesant? Med vippetut som er dryppsikker.

Torsdag kommer forøvrig del 2 på mysteriesjalet. Håper dere rekker å ha strikket unna del 1 til da. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ta "tyveriet" av sjerfet som et komplimang, hehe
Stilig drikkeflaske, det der :-)