tirsdag 27. januar 2009

Mysteriesjalets deltagere

Jeg forsøker nøste opp de ulike mysteriesjalene som har blitt strikket nå i januar. Så jeg tar meg den frihet å sette inn bilder og linke til bloggene deres.


Mer info om sjalene er i bloggene - løp å se!!

Bittami sitt sjal.


Nitus sitt sjal



AnnetteK sitt sjal






Frøken Chilli trenger ett bittelite puff ;)


Strikkefrenzy sitt sjal (innlegg på NSF finner ingen blogg



Torunn sitt sjal



LeneN sitt sjal



Sarepta sitt sjal (fra NSF finner ingen blogg)



Lenore sitt sjal (dytter for å se blokking;) )





Pillen sine sjal (du er i min blogg hehe)





Lillemor1 sitt sjal (fra hobbykrok1.no med perler)


Dingali sitt sjal (fra hobbykrok1.no - jeg vet hun har kommet lengre)




Krissi sitt sjal (med perler)




Noen jeg har glemt?? Som dere ser ble mange med - noe som er utrolig morsomt å se!!!


Og jeg vet at hvertfall en er blitt bitt av sjalbasillen nå :D



2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Her var det mange flotte sjal, ja:-)
Bitt av sjalbasillen? Hmmm.. skjønner ikke hva du snakker om?
:-D
Ha en nydelig kveld - og natt!

mono sa...

Nydelige sjal!! =)

Mitt kommer etterhvert... *rødme*