søndag 8. februar 2009

Morsdag i Pillenheimen

Det er alltid koselig med morsdag. Datteren min Julie på 12 år lager alltid kort til meg. Og i år hadde hun hjelpet Torben (snart 5) å lage kort også. Hun skrev svakt under og han tusjet over.

Jeg fikk også ett kjede Julie hadde laget selv - ganske stort glasshjerte med to glassperler på hver side på "toppen" - vanskelig å ta bilde av som viser hvor fint det faktisk er. Kjempefornøyd!


Far i huset tok meg med til nabobyen i går for å kjøpe morsdagsgave. Det ble en sneisen sortfilofax med plass til kredittkort og litt mynt. Ett selbuhefte - og garn samt pinner til Lovikkavotter jeg har lyst å prøve strikke.


Nå har jeg flere hefter med selbustrikk (som jeg kaller det mens de i garnbutikken sa at det var feil av meg å kalle det selbuvotter da det kun er ETT mønster som heter det)


I tillegg til disse har jeg kjøpt flere mønster fra Randi K. Design samt ett og annet mønster i andre hefter jeg har. Så nå står det hvertfall ikke på utstyret :P

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så mye fint du har fått idag!
God morsdag :)

Bitt@mi sa...

Herlige morsdag:-)

Frk. Chilli sa...

Og hei og hå, nå blir det votter i Pilleheimen:-) Blir det Vottealong for blondies eller? tihi:-) Ha en fortsatt herlig dag:-)

Muffin sa...

så søte morsdagshilsener da :)
Ønsker deg en fin uke, og lykke til med selbustrikkingen.