tirsdag 30. desember 2008

Mysteriesjalet i Januar

Som mange av dere vet har jeg dilla på sjal - og jeg håper å spre det glade vanvidd i januar. Og jeg vet det er mange som gleder seg til dette.

Skal drifte sjalmysteriet på Hobbykroken og Norsk Strikkeforum, regner med det blir ett og annet ord her i bloggen min også.

Delene kommer hver torsdag - på litt ukjent tidspunkt ;)

Første del (av 4) kommer TORSDAG 1. JANUAR

Jeg håper du har lyst å delta - dette blir UTROLIG morsomt.
Du trenger:

ca 450 meter med garn (ikke syntetisk)
pinne 4 - gjerne Addi Lace hvis du må ut på shopping;)
4 maskemarkører eller binders.


Er det noe du lurer på er jeg ikke langt unna. Enten pr. mail, pm eller som kommentar i bloggen.

Håper du blir med!!

4 kommentarer:

Frk. Chilli sa...

Venter, venter, nå er det jo torsdag 1 januar:-)

Anonym sa...

*sukk* bare strikking i hodet ditt ennå. Send en sms hvis det blir noe interessant her da :P

Anonym sa...

SKal si ifra når noe blir brodert ;)

Nitus sa...

Dette må jeg være med på....spennende