lørdag 9. april 2011

Strohblume butterfly

Jeg er ferdig med ett par sokker. Mønsteret heter Flutterby socks men siden jeg brukte Wollmeise twin - fargen Strohblume og det skal forestille sommerfugler kaller jeg dem Strohblume butterflies :)

Jeg brukte 104 gram wollmeise på pinne 2.25. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg skulle ha dem selv. Når jeg strikker sokker pleier jeg få sambo til å teste underveis siden jeg er for lat til å gidde gjøre det. Når han testet dem lurte han på når han skulle få sokker i dette fantastiske STOFFET...  så da måtte jo sokkene bli til han siden han syns det var kult med edderkopper (litt mer mandig enn sommerfugler?) og flammer hihi.

Flere bilder på ravelry siden min - link til mønster er det også - mønsteret er gratis og ganske så greit å strikke.

Ingen kommentarer: