tirsdag 7. september 2010

*kremt*

Må jo fortelle om turen til Stavanger/Tananger som jeg nevnte i forrige innlegg (skrevet for lenge siden *kremt*

VI KLARTE DET!!! Vi slo verdensrekorden!! Så nå kan jeg kanskje kalle meg en av verdens beste strikkere? :)


Jeg er litt usikker på antallet men jeg mener det var 983 stykker som strikket samtidig 20 minutter på ett stort kjøpesenter i Stavanger som heter Amfi Madla. Det var elleville tilstander. Så masse folk i samme t-skjorte, med strikketøy og godt humør sammen med "vanlige" folk som helt uvitende hadde tatt seg en tur på shoppingtur uten å vite om galskapen som fant sted på senteret. (hihi)


Sånn så det ut overalt man så. Folk satt på bruskasser, kirkebenker etc som var plassert på kjøpesenteret. Dette var virkelig en opplevelse! Hurra for alle som deltok!!

Ingen kommentarer: