torsdag 5. mars 2009

Ellevilla

Jeg har en strikkende kollega som jeg ler masse av og sammen med. Hun sier "Ellevilla" til Evilla og "Kanuni" til Kauni. Styrtelig festlig dame.

ENDELIG skal jeg begynne med Evilla selv. Jeg har hatt lyst til å prøve det lenge og jeg har to hesper i kisten her som venter på meg - pluss en hespe i postgangen.
Den heldige "ellevillaen" er A-67 rød/sort (rød/burgunder kanskje?) Jeg digger fargen og tror faktisk at dette kan bli ett sjal jeg vil ha selv.

Er også ferdig med ett sjal i Kauni EH - som blogges innen helga en gang kanskje. Laderen til kameraet mitt er plutselig borte så det får duge med dårlige mobilbilder sendt direkte til blogg.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Den fargen er kjempeflott :-9 Har kikket litt på den jeg også ;-)

Anonym sa...

Du store min tid som du strikker sjal. Hvor mange har det blitt hittil?

Anonym sa...

Ups, den siste kommentaren der er fra meg...

Anonym sa...

Men det er noe galt med klokkeslettet på kommentarene fra meg... For her er det den 6. mars og kl er 08:53!!

Pillen sa...

Det har blitt altfor mange sjal... så mange at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med dem hehe. Hyggelig med kommentarer ;)