tirsdag 10. februar 2009

Nettshopping

I kveld har jeg benyttet meg av at sambo jobber utenbys. Jeg har gått bananas på nettet (eller kanskje jeg skulle sagt minibananer).

Har bestilt 2 hesper Jojoland Kaleidoscope Fingering is a hand-dyed fingering weight wool yarn by Jojoland that is often used for socks.
French Lavender & Chocolate (Color #HM15)
Fiber Content: 100% Wool hand-dyed in Jojoland color lines
Yardage: Approximately 220 yards per 50 gram hank
Gauge: 7-7.5 stitches to an inch on US size 1-2 needles
Care: Hand wash



Og en bok....

Ja du kan spørre: Hvorfor så mange mønster til selbuvotter når du aldri har strikket selbuvotter før?

:tralalalalala:
Jeg har strikkestopp frem til lørdag. Da starter Vm og jeg har meldt meg på VM strikk med ett sjal og ett par votter. Kommer sterkere tilbake med info om det. Nå må huset rengjøres for svigermor kommer på fredda. Men det er så mye mer morsomt å være på nett ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det garnet hadde deilige farger, gitt :-)
Skal bli gøy å se hva du tryller frem av det ;-)

Frk. Chilli sa...

Trenger man å kunne strikke Selbuvotter for å kjøpe bok om det?? ;-) Garnet var nydelig, kjenner det rykker i shoppefingerne her nå ja:-)

Anonym sa...

Takk for hilsen på bloggen min!
Lykke til med Selbuvottene!
Du kan jo i første omgang bare nyte bildene.
Så kommer motet etterhver, dersom det er det som mangler. Ha en god torsdag, Pillen!