søndag 12. juli 2009

Harry potter sokker...

... eller Lupin Jaywalker som jeg kaller dem. Her kan du finne mønsteret (ravelry trykk på mønster linken der)

68 gram med Opal garn Harry Potter Lupin. En fryd å strikke, men ved ett eventuelt neste forsøk på dette mønsteret kan jeg trygt stoppe litt før siden de strekker seg veldig. Syns også de ble litt vide i selve skaftet. Disse skal moren min få i julekalenderen hennes. Jeg har lovet å lage kalender til henne i år siden hun er så snill med sine unger og barnebarn.


Mønster: Jaywalker av Gruperina
Pinnestørrelse: 2.5mm



Jeg har begynt å strikke nok ett par sokker siden jeg er med i 52ppIII. Disse strikker jeg i Arwetta. Har hørt så masse flott om dette garnet og bestilte 9 nøster før jeg i det hele tatt har prøvd det. Litt usikker på hva jeg syns om garnet foreløpig men skal strikke videre på dem og komme med dommen neste gang jeg blogger.

Ha en fortreffelig søndag!

Ingen kommentarer: