fredag 6. mars 2009

Shetland Kauni numero X

Nå vet jeg nesten ikke hvilket sjal dette er i rekken men jeg tror det er Shetland Triangle nummer 3.

Denne gangen i Kauni EH. 107 gram og på pinne 4.5mm. Ikke sikker på hvor mange repetisjoner det ble - for plutselig hadde Kauni produsenten funnet ut de skulle droppe blå og jeg ville ikke ha bare brunt på slutten. Tror det ble 9 eller 10 rep.

Litt i tvil på om jeg skal ha dette selv. Tror det er fint til ola bukser nemlig.





Så langt har jeg kommet på ellevilla sjalet (Evilla garn - Shetland triangle mønster) Fargen på garnet kommer ikke helt frem.




4 kommentarer:

mono sa...

Lekkert!!! =)

Bitt@mi sa...

Så nydelig det ble:-) Lite med sjalstrikking på meg for tiden... Må visst se å få gjort noe med det, ja!
God helg!

Anonym sa...

Flotte farger i det sjalet - sikkert knallfint til dongeri, ja.
Du er en racer på sjal må jeg si :-))

stitch05 sa...

Datt innom her en tur jeg.Masse lekre sjal. Jeg er også veldig glad i Kauni og Evilla. Men mest Kauni. Ha en riktig god påske.