tirsdag 13. desember 2011

Fremgang i høstværet

...ja for det ER høstvær! Det regner, blåser og så regner det litt til. 11 dager igjen til jul og jeg håper virkelig snøen kommer snart!

Jeg må nesten vise frem innkjøp som er gjort. Troy (bikkja) hadde en bloggrunde og jammen i meg fant han ikke julegave til MEG!  Men jeg skal liksom ikke vite noe om det for han har pakket det inn nå med merkelapp og det hele.



Stilig ikkesant? Ett armbånd med maskemarkører! Spesiallaget til meg!!!  Jeg bare DIGGER de
supersøte vottene (og de andre også).  Armbåndet er kjøpt her - sier Troy ;)

Jeg ble også desperat da jeg fant ut Du Store Alpakka har en serie som heter Hverdags. Både nytt garnmerke og merke på pinner. Og jaggu er de ikke LILLA!?  Jeg trålte land og strand rundt etter noen som solgte dem og etter intens jakt fikk jeg ett tips på hobbyboden om at en butikk i Brummundal hadde dem.  Jeg sendte en mail - betalte via nettbank - og fikk dem iløpet av to dager! Det var god service!!!


Så må jeg vise at jeg faktisk har fått til å strikke en tommel på selbu-puddelvottene. Jeg skimter mål på disse iløpet av noen dager! :):)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen! Jeg må bare få takke for at du viser frem armbåndet. Det var moro å lage til deg.

Puddelvottene er kjempefine. Jeg tror ikke jeg har sett dette mønsteret før. Stilig med hundepote på tommelen.

God Jul fra Anita