tirsdag 9. juni 2009

Dagens post

ENDELIG!!

Jeg har lenge hatt lyst på noe fancy til Knit picks/Knit pro Harmony woods pinnene mine. Og en dag deiset jeg over denne på ebay. Lekker sak. Større enn jeg trodde. Skulle likt at de lommene med to lommer var loddrett fremfor vannrett - for da kunne jeg brukt disse til strømpepinnene. Skal flytte inn nå straks og si adjø til den rosa bagen jeg har hatt dem i. Litt spent på om jeg fremdeles kommer til å lete etter rosa beauty fremfor denne nye - men det skal bli godt å få oversikt over hærligheten.

Egentlig syns jeg Addi Lace er de beste pinnene for sjalstrikking - så det spørs om ikke de får innpass i mappa dem også. Kanskje jeg en annen gang viser frem alle mappene og kurvene jeg har av utstyr - mottoet mitt er jo "Det er ikke utstyret det står på" :)












1 kommentar:

mono sa...

Ooooooh! Så mye deilig KnitPicks-pinner du har!!! *misunnelig nå*

Og virkelig lekker mappe du har fått til dem! =)