tirsdag 11. november 2008

Mitt neste prosjekt

Jeg var selvfølgelig så dum at jeg ble med inn i en ny og spennende butikk når vi var ute å kjørte tur med jobben. Heldigvis blir det lønn til fredag. Kunne bare ikke dy meg.

7 nøster med M&K Eco BabyUll (25 grams nøster økologisk ull) supermykt og deilig. Og dette mønsteret også fra Marks & Kattens fikk den ære av å bli med meg hjem. Selvfølgelig kunne ikke garnet være ene og alene i posen så jeg rasket med meg noe effektgarn også. Kjekt å ha...



Sjal-skjerfet sto til utsilling så jeg fikk kjenne på det sånn omtrent samtidig som jeg forelsket meg helt.

Håper bare skuldrene overlever Flower basket sjalet slik at jeg kan få varmt og godt skjerf snart også :D:D Og så må jeg vel tilbake til syndens hule å kjøpe mer garn til lua og pulsvarmerne kjenner jeg.

1 kommentar:

Beate sa...

Det settet var utrolig lekkert!