torsdag 6. november 2008

Blomsterkurv sjal ;)

Da har jeg også hivd meg på bølgen. Har så mye Kauni her nå at noe må det jo bli utav det.


Jeg sliter veldig med det at hvis jeg VET det er en feil må jeg rekke opp. Ser for meg det tar lengre tid å strikke tilbake enn å rekke opp (tiden det tar å strikke slik at jeg er tilbake til der jeg var regner jeg ikke med).

Kom til rad 23 av Upper flower Basket og tenkte jeg fikk ta bilde for å bevise det.


Nå begynner jeg på nytt igjen,
Må legge til at mønsteret er VELDIG greit og jeg ser ikke mørkt på det i det hele tatt.

Videre prating:

Nå er flowerpower (Upper flower Basket) ferdig. Etter to intense dager med strikk og rekk. Utrolig lettet. Men nå skal det settes på "guideline". Dvs bomullsgarn tredd gjennom alle maskene slik at hvis jeg skal rekke opp kommer jeg til flowerpower. (har gjort det på votter for å slippe kaste hele vrangborden - fungerer supert)

Ingen kommentarer: