lørdag 6. august 2011

Sommerens oppdatering

Jegvet jeg har vært dårlig på å oppdatere - men jeg har fått strikket endel i sommer.

Har som høstforsett å være flinkere til å blogge...

Datteren i huset var i Pisa for å se på det skjeve tårnet og være på storbyferie sammen med sin pappa. Vi andre dro en tur til Tusenfryd.

7-åringen var vettskremt, mor holdt godt fast, og jeg skimter ett lite smil på bamsefar :)

Håper på en riktig fin August måned. På ravelry gruppa Wollmeise anonymous har de to måneder med konkurranser. Alt må strikkes med wollmeise og jeg har selvsagt hivd meg på  bølgen :)
Først skal jeg få ferdig fana genseren min og så ett sjal - rock island. Så får vi se hva som er igjen av tiden.

Kommer sterkere tilbake!! :)

2 kommentarer:

Siddis back home sa...

Hørtes spennende ut med massevis WM strikking, men har du noe mer garn igjen nå da? ;) Ha en fortsatt nydelig helg hos deg og dine!

Pillen sa...

Jeg kan jo blogge litt wollmeise neste gang. Har mye å ta av :) Går ikke tom på noen år hihi.