torsdag 21. mai 2009

Er i garn-himmelen!

Som mange vet har jeg vært med i en konkurranse i Usa. Seasonsoflace - hvor man bare skal strikke "lace" eller kanskje kunsstrikk er det norske ordet? Jeg har tidligere vunnet ett mønster til et rektangulært sjal - men nå har jeg altså fått premie i postkassa. TO STYKKER!! Den ene var "supporting our sponsors" og jeg fikk ett hespe med nyyydelig blåmelert ullgarn. Den andre var at jeg strikket mest yards av alle og vant førstepremien - 4 hesper med bomullsgarn. Har aldri strikket med slikt garn før så jeg er spent på det. Likte spesielt det skinnende blågrønne garnet og håper det skal bli ett sjal en vakker dag :)


Sist men ikke minst dro sambo på fisketur i dag - og jeg visste at på gården han må kjøpe fiskekortet sitt selger de garn og diverse annet. Jeg hintet frempå at jeg ikke ble lei meg hvis han kom ovveraskende hjem med Evilla garn. (Sendte "Evilla" på mobilen hans også) Og jeg må si jeg ble overrasket at han faktisk gjorde det!!! Helt sjokkert. Fargen bestemte han (hehe).

SÅ: jeg ER i garn himmelen i dag!!

2 kommentarer:

Frk. Chilli sa...

Skjønner godt du er i garnhimmelen:-) Morro å teste garn som man ikke får her hjemme. Og jeg må si jeg syns samboeren din har vært flink i fargevalget, det var bare dritlekkert!!!

Nitus sa...

Gratulere med premiene du har fått.De har du sannelig fortjent så flink som du er til å trylle frem den ene flotte sjalet etter det andre.Nydelige garn du fikk i premie.
Samboeren din fortjener noen rosende ord som handlet garn til deg, det var flott gjort syns jeg.