søndag 11. september 2011

Den nye stjerna i familien...

...kommer om ca. 2 uker. Og hun skal få nye sko i wollmeise magnolie medium med stjerneknapper :)

Jeg skrev vel at det var hemmlig i forrige innlegg men etter hva jeg husker er verken far eller mor bevandret i hvor bloggen min befinner seg :)

Jeg brukte 17 gram wollmeise twin på pinne 3.0mm

Om du vil strikke dem selv tar det ca 2 timer og ved å følge linken på ravelry siden min finner du også mønsteret :)

Nå er planen å strikke en kjole som matcher skoene - og jeg har selvfølgelig tenkt å bruke stjerneknapper på den også :)

Ha en fortreffelig søndag!

3 kommentarer:

Jane sa...

Disse var bare helt fantastiske!!
Sånne må jeg bare strikke, selv om jeg ikke aner hvem som skal få de :)
Helt utrolig søte, og mye finere enn alt annet jeg har sett i samme stil :)

Pillen sa...

Tusen takk :)

De er superenkle og morsomme å strikke. Greit å bruke restegarn også :)

Pillen sa...

Tusen takk :)

De er superenkle og morsomme å strikke. Greit å bruke restegarn også :)