tirsdag 19. mai 2009

Kiri

Da har også jeg forsøkt meg på kiri. Det er etter hva jeg har forstått veldig mange som bruker dette mønsteret på sitt første sjalprosjekt. Skjønner hvorfor!! Utrolig enkelt mønster som lett huskes. Jeg har ikke strikket det før fordi jeg nok ikke syntes det var så allverdens fint. Men når jeg ser det i virkeligheten er det MYE finere enn på bilder.

Jeg har brukt Kauni Effektgarn farge ET - lilla, sort og grått. Pinne 4.5 mm og det gikk med 130 gram mener jeg huske.

Måtte bruke bøker for at matten skulle ligge på plass denne gangen. Ble stort og godt dette sjalet. Etter det litt forskjellige bilder.




4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Nydelig sjal:-) Er Kiri det samme som Skiraste? Strikker på et slikt nå, men det går sakte...

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Masse tasteleif i det forrige...

Grattis med ferdig sjal :)

Frk. Chilli sa...

Lekkert, lekkert, lekkert!!!!